مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 13:552020-01-13اقتصادي

پیگیری واردات خودرو به کیش؛ فعال شدن 70 درصد پروژ های نیمه فعال


معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کارگروهی برای دریافت مجوز واردات خودرو به کیش، قشم و چابهار راه اندازی شده است.

- ، ناصر آخوندی در جمع اصحاب رسانه کیش با بیان اینکه بسیاری از مجتمع های مسکونی به حالت ادامه فعالیت برگشته اند، گفت: در حوزه صنایع کیش، در یک سال گذشته 18 واحد غیر فعال با سرمایه گذاری 798 میلیارد تومان و سرمایه گذاری ارزی 2 میلیون و 509 هزار دلار به چرخه تولید بازگشته اند که در این بین برای 275 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی با تشریح اینکه تا خرداد سال آینده ، 12 واحد صنعتی دیگر با حجم سرمایه گذاری 253 میلیارد تومان فعالیت مجدد خود را از سر میگیرند بیان کرد: بیش از 500 نفر در این واحد های صنعتی مشغول به کار خواهند شد.

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان مشکلات واحد های صنعتی واقع در شهرک های صنعتی در خصوص تبدیل وضعیت سند فعالیت خود از استیجاری به قطعی تاکید کرد: مشکلات این واحد ها هم حل شده و اولین سند هم به مالک واحد صنعتی اعطا شد.

واردات خودر و به منطقه آزاد کیش دیگر موضوعی بود که این مقام مسوول در سازمان منطقه آزاد کیش به آن اشاره کرد و گفت: کارگروهی در حال پیگیری جدی این موضوع در وزارت صمت است و پیشنهادی هم در خصوص محل تامین منابع ارزی برای واردات این خودروها ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری واردات خودرو به کیش؛ فعال شدن 70 درصد پروژ های نیمه فعال

پیگیری واردات خودرو به کیش؛ فعال شدن 70 درصد پروژ های نیمه فعال