مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 13:552020-01-13سياسي

وجود بیش از یک هزار و 444 هکتار سکونتگاه غیر رسمی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در استان 1444 هکتار سکونتگاه غیر رسمی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی ،آیدین رحمانی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری شهرستان بوکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تاثیر شهادت این سردار اسلام در تقویت اتحاد و همبستگی در کشور افزود: به طور قطع تلاش مدیران در سنگر خدمت رسانی بی منت به مردم و ارتقای شاخص های توسعه ای تداوم مسیر شهید سلیمانی و همرزمانشان است.

وی با ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین تصریح کرد: امید داریم با عبور از سختی ها از مسیر اتحاد قدم های خوبی برای خدمت و توسعه کشور برداشته می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه بوکان جزو اولویت دار ترین شهر های استان محسوب می شود گفت: این شهرستان به عنوان یکی از شهر های مهاجر پذیر استان سالانه افراد زیادی را در خود پذیرفته که سبب شده این شهرستان با پدیده سکونتگاه های غیر رسمی مواجه شود و روز به این پدیده رشد پیدا کند.

رحمانی با بیان اینکه شرایط امروز کار را برای مدیریت و برنامه ریزی شهری سخت تر نموده است گفت: در ستاد بازآفرینی می بایست از طریق از هم افزایی و نگاه فرابخشی نسبت به حل معضلات این آسیب اجتماعی اقدام نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از یک هزار و 444 هکتار سکونتگاه غیر رسمی

وجود بیش از یک هزار و 444 هکتار سکونتگاه غیر رسمی