مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 14:202020-01-13اقتصادي

1444 هکتار سکونتگاه غیررسمی در آذربایجان غربی وجود دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بوکان به عنوان یکی از شهرهایی که با درصد بالایی از سکونتگاه غیررسمی مواجه است معرفی می شود گفت: - ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بوکان به عنوان یکی از شهرهایی که با درصد بالایی از سکونتگاه غیررسمی مواجه است معرفی می شود گفت: 22 درصد از حجم سکونتگاه های غیررسمی استان در بوکان است.

آیدین رحمانی امروز 23 دی ماه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری بوکان افزود: در استان 1444 هکتار سکونتگاه غیر رسمی وجود دارد که از این میزان 340 هکتار بافت فرسوده و 22 درصد از حجم سکونتگاه های غیررسمی استان در بوکان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه بوکان جزو اولویت دار ترین شهرهای استان محسوب می شود، گفت: این شهرستان به عنوان یکی از شهرهای مهاجر پذیر استان سالانه افراد زیادی را در خود پذیرفته که سبب شده این شهرستان با پدیده سکونتگاه های غیر رسمی مواجه شود و روز به این پدیده رشد پیدا کند.

رحمانی با بیان اینکه شرایط امروز کار را برای مدیریت و برنامه ریزی شهری سخت تر کرده است، گفت: در ستاد بازآفرینی می بایست از طریق هم افزایی و نگاه فرابخشی نسبت به حل معضلات این آسیب اجتماعی اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1444 هکتار سکونتگاه غیررسمی در آذربایجان غربی وجود دارد

1444 هکتار سکونتگاه غیررسمی در آذربایجان غربی وجود دارد