مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 15:202020-01-13سياسي

آثار شارحین و مترجمین نهج البلاغه مورد بررسی قرار گیرد


عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به لزوم ارائه کارهای فاخر در ارتباط با نهج البلاغه، افزود: باید آثار شارحین و مترجمین نهج البلاغه مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا استادی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای سیاست گذاری همایش ملی طرح تکریم و تقدیر از متوفیان حوزوی در عرصه نهج البلاغه که با حضور آیت الله دین پرور، رییس بنیاد بین المللی نهج البلاغه و مسئولان مراکز حوزوی در این بنیاد در قم برگزار شد، با بیان اینکه بهتر است تجلیل از فقها از سید رضی شروع شود، افزود: در رابطه با سید رضی کاری صورت نگرفته است.

وی با اشاره به لزوم معرفی کارها و فعالیت هایی که در بنیاد بین المللی نهج البلاغه در ارتباط با نهج البلاغه صورت گرفته است، افزود: کارهای خوبی در این بنیاد انجام شده اما این کارها به خوبی معرفی نشده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تأکید کرد: باید در موضوع شارحین، مؤلفین و مترجمین نهج البلاغه از کسانی تجلیل و تکریم شود که دارای کارهای ارزنده در این زمینه هستند.

وی با اشاره به لزوم تلاش برای ارائه کارهای فاخر در ارتباط با نهج البلاغه، افزود: باید آثار شارحین و مترجمین نهج البلاغه مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار شارحین و مترجمین نهج البلاغه مورد بررسی قرار گیرد

آثار شارحین و مترجمین نهج البلاغه مورد بررسی قرار گیرد