مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 17:062020-01-13سياسي

سردار شهید سلیمانی مقابله با ظلم، اتحاد و همدلی را رقم زد


علی اصغر بیانی عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله در شرق استان گلستان افزود: باوجود اینکه جمهوری اسلامی ایران با توطئه های آمریکا صد درصد در آماده باش بود و حوادث مختلفی که به وقوع پیوست، نظام در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و از عزت و اعتبار برخوردار است.

فرماندار کلاله در ادامه با بیان اینکه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال در راس امور قرار دارد، اظهارداشت : تمام تلاشمان این است که با مشارکت عوامل اجرایی، نظارتی و سایر دست اندر کاران مرتبط، انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم شهرستان برگزار کنیم.

وی در ادامه از مسئولان و مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی خواست در جهت حراست از بیت المال و جلوگیری از هر گونه تخریب و سوء استفاده ، تمهیدات لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله نیز با اشاره به اصابت موشک به هواپیمای مسافربری، تصریح کرد: پاسداران انقلاب تمام وجودشان را وقف مردم و نظام کرده اند؛ کاش آن موشک به قلب ما اصابت کرده بود.

سرهنگ محمود بیات افزود: سانحه مذکور زمانی به وقوع پیوست که با توطئه های آمریکا و تحرکات صورت گرفته، نیروهای ما در آماده باش صد درصد قرار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید سلیمانی مقابله با ظلم، اتحاد و همدلی را رقم زد

سردار شهید سلیمانی مقابله با ظلم، اتحاد و همدلی را رقم زد