مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 18:302020-01-13ورزشي

ستاره برزیلی جانشین سوارز در بارسلونا می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا که در فصل جاری عملکرد خیره کنند ای داشت، در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا آسیب دید و بعد از عمل جراحی، - بارسلونا قصد دارد در روزهای باقیمانده بازار زمستانی برای خرید گابریل باربوسا اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا که در فصل جاری عملکرد خیره کنند ای داشت، در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا آسیب دید و بعد از عمل جراحی، این باشگاه اعلام کرد او حدود چهار ماه از میادین دور خواهد بود و بعید است دیگر لوییس سوارز در این فصل قادر به همراهی بارسا باشد.

در ماه های اخیر نام گزینه هایی چون لائوتارو مارتینز و نیمار برای تقویت خط حمله بارسلونا مطرح شده، اما خرید آنها در این مقطع از فصل ممکن نیست و نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد شاید گابریل باربوسا، ملقب به گابیگل، در روزهای آینده با آبی اناری ها عقد قرارداد کند.

گابیگل بعد از یک دوره ناموفق حضور در اروپا با لباس اینتر، در فلامینگو نمایش فوق العاده ای داشت و با زدن 34 گل در 43 مسابقه، از عوامل مهم قهرمانی دراماتیک این تیم در کوپا لیبرتادورس لقب گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره برزیلی جانشین سوارز در بارسلونا می شود؟

ستاره برزیلی جانشین سوارز در بارسلونا می شود؟