مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 04:352020-01-14سياسي

تپش نبض انتخابات در فضای مجازی استان سمنان


تب و تاب رقابت انتخاباتی در استان سمنان، با نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا اسفند 98، از اکنون بالا گرفته و نامزدها و طرفداران شان از همه شیوه ها برای معرفی خود استفاده می کنند که در این میان، نقش فضای مجازی به دلیل سهولت دسترسی، جذابیت برای مخاطبان و سرعت انتشار انکارناشدنی است.

فضای مجازی به عنوان پل ارتباطی در تاثیرگذاری بر افکار عمومی به رسانه ای قابل دسترس و فراگیر تبدیل شده و با توجه به عضویت درصد زیادی از جمعیت استان سمنان در شبکه های اجتماعی و برنامه های کاربری موبایلی، بر رفتار انتخاباتی مردم این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاثیر گذاشته است.

این پل ارتباطی علاوه بر تاثیرگذاری بر افکار عمومی و افزایش مشارکت مردمی، به عنوان یک ابزار برای تخریب یا تبلیغ نامزدهای این استان بشمار می رود.

طبق یک نظرسنجی ملی که توسط ایسپا در اسفند 97 انجام شد، 55.

9 درصد مردم ایران همچنان از پیام رسان تلگرام استفاده می کنند و همچنین بررسی ها نشان می دهد که تعداد کاربرانی که در پیام رسان سروش ثبت نام کرده اند، احتمالاً در حال حاضر حدود 6 میلیون کاربر باشد.

تعداد کاربران ثبت نامی در پیام رسان بله حدود 3 میلیون کاربر، پیام رسان ایتا حدود 2 میلیون کاربر و پیام رسان های گپ و آی گپ حدود 600 هزار کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپش نبض انتخابات در فضای مجازی استان سمنان

تپش نبض انتخابات در فضای مجازی استان سمنان