مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 04:562020-01-14اقتصادي

50 درصد مدیران بخش کوهسرخ کاشمر بومی نیستند


مجید کاریزنویی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عدم توسعه متوازن در حوزه های خدمات درمانی، حمل و نقل، تلفن همراه و مبلمان شهری از چالش های دیگر این منطقه به شمار می رود.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون ساخت طرح سایت اداری کوهسرخ در مجموعه شورای شهر ریوش نیز مسکوت مانده است و کسی پیگیر آن نیست که این موضوع هم به پیگیری نیاز دارد هرچند در این سایت تاکنون کار خاصی آنجا صورت نگرفته اما قرار بوده مسکن مهر در آنجا مستقر شود که همان طرح هم اجرایی نشده است.

بخشدار کوهسرخ همچنین به تکمیل عملیات گازرسانی به 18 روستای این بخش اشاره کرد و گفت: پروژه گازرسانی به دو روستای دیگر در این بخش به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد و البته تاکنون پنج هزار خانوار در بخش کوهسرخ از نعمت گاز بهره مند شده اند و در هفت روستای دیگر این بخش عملیات گازکشی در حال انجام است که تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

کاریزنویی افزود: در بخش کوهسرخ فقط روستای کلاته تیمور به دلیل جمعیت کم و همچنین صعب العبور و طولانی بودن مسیر، گازکشی نمی شود و با توجه به گازکشی روستاها و همچنین افزایش بارندگی طی چندسال اخیر شاهد مهاجرت معکوس به این منطقه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد مدیران بخش کوهسرخ کاشمر بومی نیستند

50 درصد مدیران بخش کوهسرخ کاشمر بومی نیستند