مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 05:252020-01-14سياسي

نه قانونی، نه غیر قانونی!


معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه اگر بگوییم انتصاب سرپرست شهرداری زنجان قانونی نیست، درست است اما غیرقانونی نیز نیست، گفت: در انتخاب سرپرست شهرداری خلا قانونی وجود داشت و گذاره های قانونی به ما کمکی نمی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد سلطانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اطلاعات و جزییات جدیدی از پرونده شهردار و عضو شورای اسلامی شهر زنجان در دست نیست، اظهار کرد: وضعیت عضو شورای اسلامی شهر نیز پس از ارائه مدارک در هیأت حل اختلاف بررسی می شود.

  معاون امور عمرانی استاندار زنجان در پاسخ به سؤالی در مورد چالشی بودن شوراهای شهر زنجان در ادوار مختلف اظهار کرد: این چالش ها مختص شهر زنجان نبوده و عمدتا در خیلی از شهرها وجود دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه شکل دادن به شوراها نسبت به کشورهای توسعه یافته باید تمریناتی را پشت سر بگذاریم، عنوان کرد: چالش های پیش رو بخشی از این تمرین ها برای رسیدن به دموکراسی شهری است.

 سلطانی همچنین در مورد وضعیت عضو شورای اسلامی شهر و عضو علی البدل گفت: این موضوع نیازمند تعیین تکلیف عضو شورای شهر است و باید مدارک مورد نیاز به شورای هیأت حل اختلاف ارائه شود که تاکنون مدارکی در این زمینه از فرماندار زنجان دریافت نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه قانونی، نه غیر قانونی!

نه قانونی، نه غیر قانونی!