مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 05:452020-01-14اقتصادي

58 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در آذربایجان غربی معدوم شد


کامیار داهیم روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 28 واحد متخلف در توزیع فرآورده های خام دامی در آذربایجان غربی به مراجع قضایی معرفی شده اند، بیان کرد: در راستای اقدامات کنترلی و نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی و حفظ سلامت شهروندان، این واحدها شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: 85 هزار و 113 نوبت بازرسی بهداشتی از واحدهای تولید، نگهداری و عرضه محصول دامی در استان صورت گرفته و یک هزار و 436 مورد نمونه برداری از این فرآورده های خام دامی انجام شده است.

وی با اشاره به نظارت بهداشتی بر استحصال بیش از 52 هزار تن گوشت قرمز و سفید در آذربایجان غربی طی سال جاری ادامه داد: امسال بیش از 63 هزار راس دام سبک و سنگین با افزون بر 6 هزار تن گوشت قرمز و 22 میلیون و 545 هزار قطعه طیور با بیش از 46 هزار تن گوشت سفید در استان کشتار شده است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی دامپزشکی نظارت بر مراحل تولید تا عرضه فرآورده خام دامی است، اضافه کرد: مهیا کردن گوشت با کیفیت و بهداشتی برای مصرف کننده در راستای تامین سلامت جامعه از وظایف این نهاد است.

اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی در تمام ایام سال نظارت های بهداشتی خود را بر نحوه استصال و عرضه مواد خام دامی در راستای ارتقای بهداشت عمومی جامعه انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در آذربایجان غربی معدوم شد

58 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در آذربایجان غربی معدوم شد