مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 05:572020-01-14حوادث

فعالیت بیش از چهار هزارو 600 همیار طبیعت در زنجان


سیروس جوادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه همیاران طبیعت به سه گروه تقسیم می شوند، اظهار داشت: همیاران طبیعت شامل مروج، مروج دانش آموز و محافظ بوده که فعالیت هر سه گروه به صورت افتخاری است.

وی خاطرنشان کرد: همیار طبیعت مروج برای ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری در بین مردم و اعلام مراتب تخریب و آتش سوزی در جنگل ها و مراتع به شماره تلفن 1504 مرکز امداد جنگل و مرتع است.

جوادی افزود: همیار طبیعت مروج دانش آموز برای آشنایی با فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری و اعلام مراتب تخریب و آتش سوزی در جنگل ها و مراتع به شماره تلفن 1504 مرکز امداد جنگل و مرتع فعالیت می کند.

وی ادامه داد: همیار طبیعت محافظ علاوه بر ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری و اعلام مراتب تخریب و آتش سوزی در جنگل ها و مراتع با یگان حفاظت منابع طبیعی نیز در اطفای حریق و پیشگیری از تخریب اراضی ملی همکاری می کند.

کارشناس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان یادآور شد: از مجموع همیاران طبیعت این استان 200 نفر همیار طبیعت محافظ، یک هزار و 898 نفر همیار طبیعت مروج و 2 هزار و 530 نفر نیز همیار طبیعت مروج دانش آموز هستند.

وی اظهار داشت: عموم مردم دوستدار طبیعت برای ایفای نقش مسؤولانه نسبت به طبیعت و حفاظت از منابع طبیعی می توانند با تکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از چهار هزارو 600 همیار طبیعت در زنجان

فعالیت بیش از چهار هزارو 600 همیار طبیعت در زنجان