مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 06:302020-01-14اقتصادي

ایجاد ایده های نوآورانه در مراکز نوآوری و شکوفایی


مدیر تیم فناور سنه شاپ در کردستان، گفت: برگزاری رویداد و کارگاه های مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی کردستان موجب ایجاد فرآیند ایده های نوآورانه شده است.

- ایسنا/کردستان مدیر تیم فناور سنه شاپ در کردستان، گفت: برگزاری رویداد و کارگاه های مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی کردستان موجب ایجاد فرآیند ایده های نوآورانه شده است.

بابک زارعی مشعوف امروز(23دی) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم فناور سنه شاپ به تعداد 16 نفر به صورت ثابت و پروژه در سطح استان کردستان فعالیت دارد.

وی برآرود سهم نسبی کارآفرینی این تیم را در سطح شهر سنندج 180 نفر دانست و افزود: کار اصلی سایت روژکارت راه اندازی کلینیک و خریدوفروش اعتباری به وسیله بستن قرارداد با مغازه ها و ادارات است.

مدیر تیم فناور سنه شاپ، بیان کرد: با بستن این قرارداد در مغازه ها و ادارات، آن ها دارای فروشگاه آنلاین با شرایطی که ما در اختیارشان می گذاریم هستند، این شرایط شامل مغازه دارها و اداراتی بوده که به صورت نقدی و اعتباری محصولات را خریداری می کنند.

زارعی مشعوف ذکر کرد: مغازه دارها می توانند با در اختیار گذاشتن اطلاعات به راحتی محصولات مغازه خود را به صورت آنلاین خریداری و کد تخفیفی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ایده های نوآورانه در مراکز نوآوری و شکوفایی

ایجاد ایده های نوآورانه در مراکز نوآوری و شکوفایی