مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 07:252020-01-14سياسي

سوگواره یاس نبوی در 75 امامزاده و بقعه متبرکه قزوین برگزار می شود


معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف قزوین از برگزاری سوگواره یاس نبوی در 75 امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین خبر داد.

- ، حجت الاسلام رضا نوروزی از برگزاری سوگواره یاس نبوی در استان قزوین داد و اظهار داشت: سوگواره یاس نبوی در 75 امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین که در 45 بقعه شهرتان قزوین، 15 بقعه شهرستان بویین زهرا، 13 بقعه شهرستان تاکستان و 2 بقعه شهرستان البرز و همچنین به صورت ویژه برنامه در آستان برخی از امامزاده های شاخص استان قزوین از جمله امامزاده حسین (ع)، امامزاده سید محمد، چهار انبیا و امامزاده اسماعیل در قزوین به همت اداره اوقاف و امور خیریه از 25 دی ماه لغایت 4 بهمن 98 برگزار خواهد شد.

وی افزود: این سوگواره و آیین معنوی خیل مشتاقان ائمه اطهار (ع) و عزاداران این استان با حضور در اماکن مقدس به سوگواری و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در رثای حضرت زهرا (س) می پردازند.

حجت الاسلام نوروزی بیان کرد: گزاری آیین های عزاداری توسط موکب عزاداران و هیأت های مذهبی در قالب دسته های سینه زنی، زنجیز زنی و نوحه خوانی از جمله برنامه های معنوی دراین آیین است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزون گفت: زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای ندبه، مدیحه و نوحه سرایی شعرا و ذاکران اهل بیت در رسای بانوی دو عالم از دیگر بخش های این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره یاس نبوی در 75 امامزاده و بقعه متبرکه قزوین برگزار می شود

سوگواره یاس نبوی در 75 امامزاده و بقعه متبرکه قزوین برگزار می شود