مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 07:502020-01-14بين الملل

وزارت دفاع روسیه: 1000 غیرنظامی از منطقه کاهش تنش در ادلب خارج شدند


وزارت دفاع روسیه از خروج نزدیک به 1000 غیرنظامی از منطقه کاهش تنش ادلب واقع در شمال غرب سوریه پس از بازگشایی سه گذرگاه انسانی در حومه های ادلب و حلب برای سهولت بخشیدن به خروج غیرنظامیان از مناطق تحت کنترل مخالفان مسلح خبر داد.

- وزارت دفاع روسیه از خروج نزدیک به 1000 غیرنظامی از منطقه کاهش تنش ادلب واقع در شمال غرب سوریه پس از بازگشایی سه گذرگاه انسانی در حومه های ادلب و حلب برای سهولت بخشیدن به خروج غیرنظامیان از مناطق تحت کنترل مخالفان مسلح خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سیریا نیوز، یوری بورینکوف، رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) وابسته به وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای با اشاره به اینکه غیرنظامیان از گذرگاه ابوالضهور در استان ادلب خارج نشدند، اعلام کرد: 464 غیرنظامی و 26 دستگاه خودرو خارج و ماشین آلات کشاورزی از گذرگاه الحاضر در استان حلب منتقل شده و از گذرگاه الهبیط در استان حماه نیز 519 غیرنظامی و 33 دستگاه خودرو و ماشین آلات کشاورزی منتقل شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش داد، ده ها غیرنظامی با هدف بازگشت به روستاها و شهرهای خود که توسط نیروهای ارتش سوریه آزاد شده اند، از گذرگاه الحاضر در حومه جنوبی حلب از مناطق تحت کنترل مخالفان مسلح خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع روسیه: 1000 غیرنظامی از منطقه کاهش تنش در ادلب خارج شدند

وزارت دفاع روسیه: 1000 غیرنظامی از منطقه کاهش تنش در ادلب خارج شدند