مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 08:002020-01-14فرهنگي

«مُلکاوان» وحشتناک نیست/صحنه های ترسناک رده بندی سنی می شوند


کارگردان سریال «ملکاوان» که اخیرا سریال «ترور خاموش» و «سارق روح» را برای تلویزیون در ژانر معمایی ساخته است، تاکید کرد که مجموعه «ملکاوان» در ژانر وحشت ساخته نشده است، - مُلکاوان وحشتناک نیست/صحنه های ترسناک رده بندی سنی می شوند کارگردان سریال ملکاوان که اخیرا سریال ترور خاموش و سارق روح را برای تلویزیون در ژانر معمایی ساخته است، تاکید کرد که مجموعه ملکاوان در ژانر وحشت ساخته نشده است، اما برخی از صحنه های ترسناک در بعضی از قسمت های این سریال وجود دارد که شبکه آی فیلم رده بندی سنی در آن قسمت ها را لحاظ خواهد کرد.

احمد معظمی- کارگردان سریال ملکاوان در گفت وگویی با ایسنا درباره تفاوت این مجموعه با سریال های قبلی اش که در ژانر معمایی ساخته شده اند، توضیح داد: در این سریال از همان قسمت اول شما با داستان های مختلفی درگیر هستید که همگی به هم مرتبط هستند، درعین حال هر کدام داستان جذابیت خود را هم دارند.

ملکاوان سریال معمایی رازآلود است و تفاوت آن در این است که هر اتفاقی و هر صحنه ای در پلان های بعد و یا قسمت های بعد بیشتر آشکار شده و مخاطب را شگفت زده می کند.

وی با تاکید بر اینکه سریال ملکاوان ژانر وحشت نیست، توضیح داد: ژانر وحشت خصوصیات و اقتضائات خاص خود را دارد، اینکه در این قصه یک قلعه متروک و تاریک داریم، با سایه ها و صداها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مُلکاوان» وحشتناک نیست/صحنه های ترسناک رده بندی سنی می شوند

«مُلکاوان» وحشتناک نیست/صحنه های ترسناک رده بندی سنی می شوند