مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 08:062020-01-14اقتصادي

خودروها و خانه هایی که مشمول مالیات شدند


رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در مورد مصوبات این کمیسیون گفت: اخذ مالیات از خانه های لوکس 10 میلیارد تومان و بالاتر و خودروهای لوکس بالای یک میلیارد تومان در بودجه سال آینده مصوب شد.

- غلامرضا تاج گردون در گفتگوی ویژه خبری با بیان این که بودجه دولت برای سال آینده با کسری همراه است افزود: مراحل اولیه گزارش تلفیق بودجه سال آینده تا 10 روز آینده به اتمام می رسد و در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

وی در خصوص میزان فروش نفت و سهم آن در بودجه سال آینده ادامه داد: برای سال آینده نرخ فروش نفت حدود یک میلیون بشکه در روز پیش بینی شده این در حالی است که در شرایط فعلی و تحریم های نفتی حدود 600 هزار بشکه نفت به فروش می رسد.

تاج گردون درباره موضوع فروش اموال مازاد و اوراق مشارکت تصریح کرد: معتقدیم برای اجرایی شدن این موارد باید اختیارات بیشتری به دولت داده شود در جلسه سران هم موضوع واگذاری اختیارات بالاتر به بورس و وزارت اقتصاد و .

مطرح شده، اما در کمیسیون دولت این موضوع به طور کامل دیده نشده است.

وی گفت: دولت برای اجرای لوایح و تخصیص بودجه در سال آینده با کسری مواجه است، اما به اعتقاد بنده اگر بخش مولدسازی دولت، دارایی ها را خوب و مناسب اختصاص دهد و اختیارات بخش های مولد هم افزایش یابد احتمال دارد کسری بودجه به زیر 110 هزار میلیارد تومان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروها و خانه هایی که مشمول مالیات شدند

خودروها و خانه هایی که مشمول مالیات شدند