مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 08:262020-01-14ورزشي

سلطانی فر: مدال آوران توکیو استخدام وزارت ورزش می شوند


وزیر ورزش و جوانان در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: مدال آوران المپیک توکیو در وزارت ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

- ، دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر، معاونان و مدیران کل ستادی در ساختمان سئول برگزار شد؛ مسعود سلطانی فر در شورای معاونان اعلام کرد: مدال آوران المپیک 2020 توکیو در وزارت ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

او در این نشست با مهم خواندن تلاش های ورزشکاران کشورمان در عرصه های ورزشی از المپیک به عنوان رویدادی مهم یاد کرد که باید قهرمانان و افتخارآفرینان این رقابت ها مورد توجه بیش تری قرار بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: وزارت ورزش و جوانان امسال 42 نفر از مدال آوران جهانی و المپیکی و آسیایی را استخدام کرده و ان شاءلله پس از المپیک 2020 توکیو قهرمانان بیش تری به استخدام این وزارت خانه در خواهند آمد.

براساس این گزارش در این نشست علی نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع ، مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، تندگویان معاون امور جوانان، نیک بین مدیر کل حوزه وزارتی و کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: مدال آوران توکیو استخدام وزارت ورزش می شوند

سلطانی فر: مدال آوران توکیو استخدام وزارت ورزش می شوند