مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 08:502020-01-14اقتصادي

بدهی 910 میلیاردی بانک آینده به شهرداری تهران


مدیرعامل شرکت مترو تهران از بدهی 910 میلیاردی بانک آینده به شهرداری تهران خبر داد و گفت: این مشکل سبب تأخیر در بهره برداری ایستگاه های جدید خط 6 و 7 مترو شده است.

- علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره انتشار 1300 میلیارد تومان اوراق مشارکت سال 97 برای مترو اظهار داشت: این اوراق اواخر تیر سال جاری منتشر شد و دو بانک عامل شامل بانک صنعت و معدن و بانک آینده این اوراق را خریداری کردند وی افزود: بر همین اساس بانک آینده باید 910 میلیارد تومان و بانک صنعت و معدن بایدباید به شهرداری واریز می کردند که مبلغ بانک صنعت و معدن با تأخیر در مهر و مبلغ بانک اینده هنوز واریز نشده است تا اعتبار به دست آمده در این زمینه برای توسعه خط 6 و 7 مترو مورد استفاده قرار گیرد.

  امام ادامه داد: بانک آینده اعلام کرده وثیقه های شهرداری برای این اوراق نامناسب است، در حالی که مدیرعامل قبلی بانک آینده این موضوع را پذیرفته بود و بروز مشکلات در این راستا سبب تأخیر در بهره برداری ایستگاه های جدید در خطوط 6 و 7 مترو شده است.

  مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: شهرداری تهران از رییس کل بانک مرکزی و مسؤولین دیوان محاسبات این موضوع را پیگیری کرده ولی هنوز این مشکل برطرف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 910 میلیاردی بانک آینده به شهرداری تهران

بدهی 910 میلیاردی بانک آینده به شهرداری تهران