مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 09:052020-01-14دانش

احصا و رفع مشکلات جامعه با بومی سازی علوم انسانی


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نقش علوم انسانی هنوز در کشورمان جدی گرفته نشده، گفت: دانشگاه آزاد با بومی سازی علوم انسانی می تواند مشکلات جامعه را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در جمع رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با بومی سازی علوم انسانی می تواند مشکلات جامعه را احصاء و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه علوم انسانی در کشورمان مغفول مانده و کسی از جایگاه ویژه آن اطلاع کامل ندارد، عنوان کرد: آثار و برکات حوزه هایی نظیر علوم مهندسی خیلی سریع در جامعه قابل مشاهده می شود در حالی که این فرآیند برای علوم انسانی طولانی تر است.

حجت الاسلام خسروپناه، عدم مشخص بودن کارکردهای دقیق علوم انسانی و شناخت بیشتر جامعه از این حوزه را از جمله مسائلی دانست که باید برای آن چاره اندیشی شود، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مراکز علمی پیشرو کشور برای نخستین بار معاونت علوم انسانی را در مجموعه خود تشکیل داد.

وی داشتن یک نگاه استقلال گونه به حوزه علوم انسانی را لازم و ضروری ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه اخیراً اتفاقات خوبی در مجموعه ساختارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصا و رفع مشکلات جامعه با بومی سازی علوم انسانی

احصا و رفع مشکلات جامعه با بومی سازی علوم انسانی