مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 09:262020-01-14سياسي

آغاز اجرای طرح تفکیک پسماندها از مبدا در ملایر


مجتبی داوری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رویداد مهم زیست محیطی یکی از مهمترین حلقه های مدیریت پسماندها است که اجرای موفق آن منوط به مشارکت آگاهانه، فعال و مسوولانه شهروندان است.

وی بیان کرد: مطابق مفاد ماده چهار آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماندها در سال 82، تمامی شهرداری ها موظف شدند تا پایان سال 1392 تمامی پسماندها را به صورت تفکیک شده جمع آوری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر با اشاره به فراز و نشیب فراوان و تلاش بی وقفه برای تهیه و ارایه طرح تفکیک پسماندها در مبدا ادامه داد: ساز و کار لازم برای اجرای این بند مهم از آیین نامه اجرایی قانون فوق فراهم و ابتدای تابستان امسال پس از چند مرحله انتشار فراخوان عمومی در روزنامه های محلی و کثیرالانتشار با برگزاری مزایده، مجری این طرح از بین واجدان شرایط انتخاب و عملیات اجرایی این طرح هم اکنون در حال اجرا است.

داوری افزود: با توجه به اینکه سال ها از تصویب قانون مدیریت پسماندها و آیین نامه اجرایی آن می گذشت، چیدمان ناوگان حمل و نقل پسماندها به گونه ای طراحی شده بود که شهروندان امکان تحویل پسماندهای تفکیک شده را به ماموران شهرداری نداشته و پسماندها به صورت مخلوط جمع آوری می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح تفکیک پسماندها از مبدا در ملایر

آغاز اجرای طرح تفکیک پسماندها از مبدا در ملایر