مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 10:002020-01-14سياسي

ظرفیت سازی استفاده از توانمندی بازنشستگان باید در اولویت باشد


وزیرآموزش وپرورش در گردهمایی روسای کانون های بازنشستگی از بهره برداری از باشگاه های فرهنگی و رفاهی ویژه بازنشستگان فرهنگی در تمام مراکز استان تا پایان کار دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح امروز محسن حاجی میرزایی در چهل و یکمین گردهمایی روسای کانون های بازنشستگی سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است، اظهار کرد: هرچند افزایش عمر کارایی جسم را کاهش می دهد اما وجهه روحانی انسان فربه تر و غنی تر می شود بنابراین نیازمند وجهه روحانی افراد هستیم و جامعه به آن نیازمند است.

وی افزود: به توانمندی های بازنشستگان نیازمندیم لذا چالش این است که چگونه ظرفیت سازی کنیم تا از توانمندی های بازنشستگان استفاده کنیم افکار و ایده های بسیار ارزشمندی در افراد وجود دارد که ممکن است به نسل بعد منتقل نشود و این موضوع باید در اولویت باشد.

وی اضافه کرد: تاکنون 5 باشگاه فرهنگی و رفاهی ویژه بازنشستگان به بهره برداری رسیده است و قرار است 17 باشگاه فرهنگی و رفاهی ویژه بازنشستگان نیز تا پایان سال به بهره برداری برسد و تا پایان این دولت همه استان ها دارای باشگاه ویژه بازنشستگان می شوند.

باشگاه فرهنگی و رفاهی بازنشستگان نباید فقط در حد یک باشگاه باشد بلکه باید شعاع فعالیت هایش همه جامعه را فراگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سازی استفاده از توانمندی بازنشستگان باید در اولویت باشد

ظرفیت سازی استفاده از توانمندی بازنشستگان باید در اولویت باشد