مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 10:252020-01-14اقتصادي

مرحله کشوری اولین المپیاد مهارتی ویژه هنرجویان هنرستان های کاردانش برگزار شد


مرحله کشوری اولین المپیاد مهارتی ویژه هنرجویان هنرستان های کاردانش در سه آزمون «برق ساختمان» در زمینه صنعت، «طلا و جواهرسازی» در زمینه هنر و «تعمیر موتور تراکتور» برگزار شد.

- مرحله کشوری اولین المپیاد مهارتی ویژه هنرجویان هنرستان های کاردانش در سه آزمون برق ساختمان در زمینه صنعت، طلا و جواهرسازی در زمینه هنر و تعمیر موتور تراکتور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرحله کشوری سه آزمون برق ساختمان در زمینه صنعت، طلا و جواهرسازی در زمینه هنر و تعمیر موتور تراکتور در زمینه کشاورزی به روشی جدید تحت عنوان المپیاد مهارتی کاردانش با حضور کمریی معاون آموزش متوسطه، آذر کیش مدیرکل دفتر فنی، حرفه ای و کاردانش، شرفی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و تعدادی از مسئولین وزارتی و استانی در کرج و به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار شد.

اهداف اولین المپیاد مهارتی ویژه هنرجویان هنرستان های کاردانش مصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر آموزش های فنی، حرفه ای و کاردانش در مورد اهداف اولین المپیاد مهارتی ویژه هنرجویان هنرستان های کاردانش گفت: سنجش کیفیت آموزش های مهارتی و ارتقای سطح مهارتی هنرجویان و هنرآموزان، بهره گیری از فن آوری های حوزه IT در برگزاری آزمون های کشوری، شناسایی نخبگان مهارتی در زمینه های مختلف در سطح ملی و استفاده از ایشان در المپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله کشوری اولین المپیاد مهارتی ویژه هنرجویان هنرستان های کاردانش برگزار شد

مرحله کشوری اولین المپیاد مهارتی ویژه هنرجویان هنرستان های کاردانش برگزار شد