مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 11:462020-01-14ورزشي

میزبانی 12 رویداد ورزشی در دهه فجر


ایران میزبان 12 رویداد بین المللی به نام جام فجر برگزار می شود که از هم اکنون آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در نخستین نشست ستاد دهه فجر این وزارتخانه برای بررسی و تبادل نظر در خصوص برنامه ها و اقدامات حوزه ورزش و جوانان برای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دهه فجر، گفت: برنامه ریزی های گسترده ای در سطح استان ها، شهرستان ها و فدراسیون های ورزشی انجام شده و 22 بهمن امسال نیز تقریبا با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی همراه است که بزرگداشت نام این سردار باید حتما در برنامه ها مورد نظر باشد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان افزود: دهمین جشنواره فیلم های ورزشی و چهارمین دوره مسابقات ملی قرآن برای ورزشکاران نیز در دهه فجر برگزار می شود.

وی گفت: امسال میزبان 12 رویداد بین المللی با نام دهه فجر هستیم که از حالا شروع شده است و تا پایان بهمن ادامه دارد، با وجود اتفاقات اخیر فدراسیون های ما عزم خود را جزم کرده اند تا هرچه باشکوه تر این مسابقات را در شهر های مختلف برگزار کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان افزود: حدود 300 پروژه ورزشی در همین ایام در سراسر کشور به بهره برداری خواهد رسید، طرح فجر تا نوروز و مرحله نهایی جام خوشه چین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی 12 رویداد ورزشی در دهه فجر

میزبانی 12 رویداد ورزشی در دهه فجر