مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 12:552020-01-14اجتماعي

رشد 27 درصدی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمانشاه


دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی می توانند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار بوده و دانش آموزان را به گونه ای بار بیاورند که حافظان دفاع از کیان ایران اسلامی در آینده باشند.

- دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی می توانند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار بوده و دانش آموزان را به گونه ای بار بیاورند که حافظان دفاع از کیان ایران اسلامی در آینده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یونس عزیزی با اشاره به اثربخشی بسیار اردوهای راهیان نور دانش آموزی، بیان کرد: باید در جهت کیفی سازی این اردوها کار شود.

اردوهای راهیان نور دانش آموزی می توانند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار بوده و دانش آموزان را به گونه ای بار بیاورند که حافظان دفاع از کیان ایران اسلامی در آینده باشند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اشاره ای هم به رشد 27 درصدی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمانشاه در سال جاری داشت و افزود: امسال شاهد رشد قابل توجهی در این زمینه باشیم.

از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون 8453 نفر از دانش آموزان دختر استان کرمانشاه در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 27 درصدی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمانشاه

رشد 27 درصدی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمانشاه