مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 12:552020-01-14سياسي

اعضای شورای تهران بر تغییر نام خیابان تختی اصرار کردند


اعضای شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش در جریان تصویب مصوبه کمیسیون نامگذاری شورای شهر به پیشنهاد تغییر نام خیابان تختی در محدوده باغ فردوس در منطقه یک شهرداری تهران به نام استاد جلیل شهناز رای دادند.

این مصوبه شورا همچون سایر مصوبات برای تایید به فرمانداری تهران ارسال شد اما تغییر نام موجب شد تا برخی با ارسال نامه به فرمانداری تهران خواستار رد این تغییر نام شدند.

عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار شهر تهران با ارسال نامه ای به محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران، با تغییر نام خیابان جهان پهلوان تختی مخالفت کرد.

فرماندار تهران در این نامه مخالفت فرمانداری را اعلام و گفته بود: دلیل مغایرت با بند (2) ماده (2) آیین نامه نامگذاری شهرها، خیابان ها، اماکن و موسسات عمومی مصوب 17 آذرماه 1375 و همچنین از آنجا که پهلوان تختی فردی شناخته شده در سطح ملی و بین المللی بوده و تغییر نام ایشان مورد اعتراض جمعی از پیشکسوتان کشتی ایران می باشد، مورد مخالفت قرار گرفت اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز (سه شنبه) در جریان یکصد و نودمین جلسه خود، موضوع نامه اعتراض فرمانداری تهران به تغییر نام خیابان تختی در منطقه 1 تهران را بررسی و به آن پاسخ دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای تهران بر تغییر نام خیابان تختی اصرار کردند

اعضای شورای تهران بر تغییر نام خیابان تختی اصرار کردند