مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 13:302020-01-14اجتماعي

مأموریت اصلی آموزش وپرورش بدون مشارکت خانواده ها محقق نمی شود


وزیرآموزش وپرورش در نشست با نمایندگان اولیای دانش آموزان سراسر کشور اظهار کرد: مأموریت اصلی آموزش و پرورش بدون مشارکت عمیق خانواده ها محقق نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در نشست با نمایندگان اولیای منتخب دانش آموزان سراسر کشور که در اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: مأموریت مشترک اولیا و آموزش وپرورش تربیت فرزندان است در حقیقت خانواده مسئول تربیت فرزندش است لذا ما در کنار خانواده به این امر کمک می کنیم و هیچ نهادی نمی تواند جایگزین خانواده شود.

وی افزود: هیچ نهادی نمی تواند به اندازه خانواده در تربیت فرزندان مؤثر باشد دانش آموزان اغلب در خانواده حضور دارند و بخشی از اوقات خود را در مدرسه سپری می کند، لذا شرط موفقیت در تربیت همراهی، هماهنگی و مشارکت عمیق خانواده با مدرسه است.

وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه درست است جامعه باید ایمن باشد و این شرط حیات جامعه است اما تربیت مهم ترین و اصلی ترین کار جامعه است، افزود: اندیشمندان با تحقیقاتی که در مورد تغییرات اجتماعی انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که همه تحولات را باید به تحولات نهادهای جامعه ارجاع داد و تحولات جامعه خود به آموزش های ارائه شده، وابسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت اصلی آموزش وپرورش بدون مشارکت خانواده ها محقق نمی شود

مأموریت اصلی آموزش وپرورش بدون مشارکت خانواده ها محقق نمی شود