مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 14:062020-01-14ورزشي

رعد هوایی شهرکرد به دیدار قعر نشین لیگ بسکتبال می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تیم بسکتبال رعد هوایی در این دیدار،آخرین شانس خود را برای قرار گرفتن در بین تیمهای سوپر لیگی سال آینده امتحان خواهد کرد.

تیم بسکتبال رعد هوایی شهرکرد اگر چه دیر هنگام از دزفول به مرکز چهارمحال و بختیاری منتقل شد اما با همین وضعیت نیز بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بیشتر بازی های خود در برابر تیمهای هم سطح را با یک تا 4 اختلاف واگذار کرد.

از همین تیم کم تجربه شهرکرد ابراهیم بیگی و شایان پورکاوه موفق به جلب نظر مربیان دیگر تیمها شده اند و از سوی دیگر برای اردوهای تیم های ملی نیز دعوت شده اند.

تیم رعد هوایی شهرکرد اگر مانند شهرداری گرگان و مهرام و پتروشیمی حامی مالی داشت اکنون یکی از 4 تیم مدعی در جدول رده بندی سوپر لیگ بسکتبال باشگاه های ایران بود.

با این حال تیم رعد هوایی با 18 بازی و 4 برد اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد و شکست برابر شهرداری بندرعباس برای این تیم در دور برگشت کمی سخت بود چرا که تیم صنعت مس کرمان دو دیدار عقب افتاده در جدول دارد.

سرمربی تیم بسکتبال پدافند رعد هوایی شهرکرد با اشاره به نتایج کسب شده در روند لیگ برتر گفت:اکنون انتظارات هواداران برای کسب پیروزی از این تیم بالا رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعد هوایی شهرکرد به دیدار قعر نشین لیگ بسکتبال می رود

رعد هوایی شهرکرد به دیدار قعر نشین لیگ بسکتبال می رود