مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 16:062020-01-14سياسي

فرماندار شمیرانات: حقوق مردم باید مقدم بر هر قانونی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وی از مواردی مانند اعلام کردن بیش از 70 درصد از اراضی شمیرانات جزو مناطق چهارگانه حفاظت شده، حرائم رودخانه ها بویژه جاجرود که 150 متر است و جایی برای زندگی کردن باقی نمی گذارد مصوبه شورای عالی امنیت ملی در خصوص حوزه آبریز سد لتیان به عنوان این قوانین دست و پاگیر اشاره کرد.

مصوبه شورای عالی امنیت ملی مصوبه ای است که در دهه 70 توسط شورای عالی امنیت ملی در راستای حفاظت و صیانت از حوزه آبریز سد لتیان تصویب شد و در پی آن محدودیت های بسیاری برای اهالی بخش های لواسانات و رودبار قصران به وجود آمد.

کاهش حریم شهر لواسان از 3 هزار و 300 هکتار به 761 هکتار و عدم صدور مجوز برای ساخت و سازهای منطقه یکی از این مشکلات به شمار می آید سیاوش شهریور روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مدیریت یکپارچهٔ حوزهٔ آبریز سد لتیان که با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت آب منطقه ای تهران، مسئولان شهرستان، شورهای اسلامی و دهیاران شمیرانات در سالن شهدای نامجو اوشان برگزار شد اظهار داشت: سابقه سکونت اهالی این منطقه در حاشیهٔ رودخانه جاجرود به چند هزار سال می رسد پس درست نیست مواردی را مصوب کنیم که زندگی آنان را دچار مشکل کند.

وی افزود: با توجه به مشکلات زیست محیطی حوزه آبریز سد لتیان و اینکه منبع تأمین کننده بیش از 30 درصد آب شرب کلان شهر تهران است، قطعاً س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شمیرانات: حقوق مردم باید مقدم بر هر قانونی باشد

فرماندار شمیرانات: حقوق مردم باید مقدم بر هر قانونی باشد