مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 16:302020-01-14ورزشي

جام تختی، بی کیفیت، کسل کننده/ جام تختی چقدر روی دست کرمانشاه خرج گذاشت؟


چهلمین دوره جام جهان پهلوان تختی در استان کرمانشاه با حضور سه کشور ارمنستان، روسیه و اوکراین در مدت سه روز برگزار شد، مسابقاتی که به علت عدم حضور ورزشکاران شاخص از کیفیت لازم برخوردار نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کرمانشاه، در چهلمین مسابقات جام جهان پهلوان تختی چند موضوع مهم قابل بررسی است، موضوع اول تعداد ورزشکاران و تیم های شرکت کننده خارجی، هزینه ی مسابقات و ارزیابی توان سایر هیات های ورزشی استان کرمانشاه جهت میزبانی مسابقات بین المللی معتبر در استان است.

یکی از مسائلی که نسبت به دوره های قبل مشهود بود، تعداد کم ورزشکاران خارجی حاضر در این رقابت بود.

برخی از مسئولین و مربیان حاضر در مسابقات از جمله سرپرست برگزاری مسابقات در خصوص تعداد کم ورزشکاران و تیم های شرکت کننده خارجی، مساله تعطیلات سال نو میلادی را مطرح می کند در حالی که در در مسابقات یاشاردوغو ترکیه که با فاصله کمی از این مسابقات برگزار شد و اتفاقا همچون مسابقات جام جهان پهلوان تختی فاقد رنکینگ نیز بود  ورزشکاران مطرحی از بلغارستان، ارمنستان، روسیه، ازبکستان، ترکیه، آذربایجان و گرجستان حاضر بودند.

مساله ای دیگری که با توجه به عدم حضور رییس فدراسیون کشتی تا روز پایانی در چهلمین دوره جام تختی معتبرتر به نظر می رسید، درخواست هزینه ی فراتر از مقدمات برگزاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام تختی، بی کیفیت، کسل کننده/ جام تختی چقدر روی دست کرمانشاه خرج گذاشت؟

جام تختی، بی کیفیت، کسل کننده/ جام تختی چقدر روی دست کرمانشاه خرج گذاشت؟