مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 04:552020-01-15اقتصادي

برخی سفره ‎خانه ‎های کاشمر در بستر رودخانه قرار دارند


محمدرضا پورکاویان شامگاه سه شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشمر افزود: ایجاد هرگونه واحد صنفی در بستر رودخانه و مسیل‎ها ممنوع است و در این خصوص اخطاریه‎هایی هم صادر شده است.

وی اضافه کرد: یکی از تالارهای مسیر جاده کوهسرخ که هزینه بسیاری هم در آن صورت گرفته است و مراسم مختلفی را برگزار می‎کند هیچ گونه پروانه فعالیتی ندارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر گفت: به طور قطع این باغ ویلا یک شبه احداث نشده اما حالا دستگاههای مختلفی معترض فعالیتش هستند و معلوم نیست چرا از همان زمان ساخت و ساز جلوی کار را نگرفتند.

بخشدار مرکزی کاشمر هم در این جلسه گفت: به رغم اینکه بر اساس قانون نمی‎شود برای فعالیت صنوف مختلف در باغها پروانه کسب صادر کرد اما عده‎ای با مراجعه به اتاق اصناف و پرداخت‎ هزینه، پروانه کسب می گیرند.

سعید چیتی افزود: اتاق اصناف کاشمر حتی برای حداقل 10 قصابی در روستاها که در خانه مسکونی فعالیت دارند و فقط یک در به خیابان باز کرده اند پروانه کسب صادر کرده است در صورتی که باید از شهرداری و دهیاری‎ها استعلام گرفته شود.

وی ادامه داد: اتاق اصناف کاشمر برای فعالیت در یک باغ که کاربری زراعی دارد و خارج از روستای فروتقه هم بوده پروانه صادر کرده است و این موجب شده که هم اکنون برای صاحب آن کسب و کار توقع ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سفره ‎خانه ‎های کاشمر در بستر رودخانه قرار دارند

برخی سفره ‎خانه ‎های کاشمر در بستر رودخانه قرار دارند