مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 06:502020-01-15فرهنگي

ارسال بیش از 2 هزار اثر به جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: از زمان اعلام فراخوان جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی تاکنون بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، - ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: از زمان اعلام فراخوان جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی تاکنون بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افرادی که تاکنون موفق به ارسال آثار نشدند نیز تا اول بهمن ماه 98 فرصت دارند.

محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی با تکیه بر تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با محوریت فرهنگ منور رضوی برگزار می شود.

وی افزود: از زمان اعلام فراخوان تاکنون بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افرادی که تاکنون موفق به ارسال آثار نشدند نیز تا اول بهمن ماه 98 فرصت دارند که اثر خود را ارسال کنند، اختتامیه جشنواره 26 بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) در قزوین برگزار و از نفرات برتر تقدیر می شود.

اسماعیلی اظهار کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را با موضوعات اجتماعی، ارزش های اخلاقی، حاکمیتی و زیارت امام رضا (ع) در قالب های مختلف شامل عکس، عکس نوشته، گرافیک و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ (کلیپ)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 2 هزار اثر به جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی

ارسال بیش از 2 هزار اثر به جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی