مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 06:552020-01-15اجتماعي

استاندارد و جهاددانشگاهی در پژوهش رابطه تنگانگی دارند


مدیرکل استاندارد استان کردستان، گفت: با همکاری جهاددانشگاهی می توانیم موضوع استاندارد و استانداردسازی در خصوص فعالیت های کارگروه پژوهشی را اجرای کنیم.

- ایسنا/کردستان مدیرکل استاندارد استان کردستان، گفت: با همکاری جهاددانشگاهی می توانیم موضوع استاندارد و استانداردسازی در خصوص فعالیت های کارگروه پژوهشی را اجرای کنیم.

ژیلا یزدانی در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی دوساعته توسط استاندارد با موضوع استاندارد و استانداردسازی در خصوص فعالیت های کارگروه پژوهشی، اظهار کرد: ما باید پژوهشی را تعریف کنیم که مبنای استاندارد داشته باشد.

وی افزود: بررسی محصولاتی که تأییدیه دانش بنیان لازم دارند، استاندارد امکان تأییدیه دانش بنیانی را دارد.

مدیرکل استاندارد کردستان، در خصوص تدوین استانداردها، بیان کرد: در بحث تدوین استانداردهای ملی ما هم باید اولویت ها را از جامعه بگیریم و هم اولویت های گرفته شده را تدوین کنیم، پس از فراهم کردن اولویت های تدوین اداره کل به برگزاری دوره های آموزشی دوساعته در خصوص استاندارد و استانداردسازی اقدام خواهد کرد.

در ادامه چیا سهراب نژاد رییس جهاد دانشگاهی کردستان نیز گفت: ما به دنبال این هستیم که این مرحله از همکاری با اداره کل استاندارد را وارد فاز اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد و جهاددانشگاهی در پژوهش رابطه تنگانگی دارند

استاندارد و جهاددانشگاهی در پژوهش رابطه تنگانگی دارند