مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 08:402020-01-15سياسي

دشمن با نقاب هنر در پی نفاق و جدایی هنرمندان از مردم است


هنرمندان با طرد چهره های ناموجه و غیرمتعهد اجازه ندهند فتنه گران و فرصت طلبان از این موقعیت با نام هنرمندان، فضای فرهنگی و هنری کشور را متشنج و ملتهب کنند و به اهداف خاص خود برسند.

- ایسنا/یزد رییس حوزه هنری یزد گفت: هنرمندان با طرد چهره های ناموجه و غیرمتعهد اجازه ندهند فتنه گران و فرصت طلبان از این موقعیت با نام هنرمندان، فضای فرهنگی و هنری کشور را متشنج و ملتهب کنند و به اهداف خاص خود برسند.

محمدصادق کوچک زاده صبح امروز 25 دیماه در جمع خبرنگاران با اشاره به انصراف تعدادی از هنرمندان عرصه های هنری و برخی داوران حوزه های مختلف از حضور در سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فجر، اظهار کرد: هرچند این افراد دلیل کناره گیری خود را همدردی با خانواده های داغدار حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی اعلام کرده اند ولی آیا این حرکت کمکی به کاهش آلام و درد خانواده های داغدار خواهد کرد؟ وی با بیان این که همه اقشار در غم از دست دادن هموطنان مان در این حادثه ی اندوه بار و غیرعمد، ناراحت و غمگین هستند، افزود: بی شک خانواده های جانباختگان این حادثه نیز با انصراف هنرمندان از جشنواره و هر اقدامی که موجب خوشحالی دشمنان اسلام و ایران شود، موافق نیستند چراکه مردم و جامعه به هنرمند و آثار هنری نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با نقاب هنر در پی نفاق و جدایی هنرمندان از مردم است

دشمن با نقاب هنر در پی نفاق و جدایی هنرمندان از مردم است