مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 09:352020-01-15فناوري

هدایت پذیری لمسی به سیستم عامل کروم می آید


ویژگی هدایت پذیری و دستورگیری ژستی یا لمسی(Gesture navigation) به سیستم عامل کروم خواهد آمد تا کاربران این سیستم عامل بتوانند با کشیدن انگشت خود روی صفحه در جهت های مختلف کارهای متفاوتی مانند رفتن به صفحه اصلی یا بازگشت به عقب انجام دهند.

- ویژگی هدایت پذیری و دستورگیری ژستی یا لمسی(Gesture navigation) به سیستم عامل کروم خواهد آمد تا کاربران این سیستم عامل بتوانند با کشیدن انگشت خود روی صفحه در جهت های مختلف کارهای متفاوتی مانند رفتن به صفحه اصلی یا بازگشت به عقب انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، وقتی سیستم عامل کروم(Chrome OS) در سال 2018 روی اولین تبلت منتشر شد، کارشناسان به شک و تردید افتادند، چرا که داشتن یک سیستم کروم بدون صفحه کلید منطقی نبود.

اما این سیستم عامل از آن زمان به بعد روند تکاملی خود را ادامه داده است و یک ویژگی جدید می تواند به زودی امکان هدایت پذیری مبتنی بر ژست را برای کاربران فراهم کند.

طبق گزارش پایگاه اندروید پلیس ، نسخه Chrome OS 80 که اخیراً به کانال بتا رسیده است، شامل ژست پذیری جدید است و از این پس می توان برای رفتن به خانه، صفحه را از پایین به سمت بالا لمس کرد، صفحه را رو به بالا لمس کرد و نگه داشت تا صفحه نمای کلی کروم دیده شود یا از سمت چپ به راست لمس شود تا به عقب بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت پذیری لمسی به سیستم عامل کروم می آید

هدایت پذیری لمسی به سیستم عامل کروم می آید