مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:072020-01-15پزشكي

غرضی ملایر و آتیه همدان؛ بیمارستان های برتر کشور در مراقبت های پرستاری


علیرضا صفری روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان دکتر غرضی ملایر اظهار داشت: کسب این رتبه بسیار خوشایند و موجب ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم شده است.

وی افزود: اورژانس بیمارستان دکتر غرضی ملایر همچنین در بین بیمارستان های هم سطح خود رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان نمونه شدن سه پرستار نمونه کشوری این استان را از دیگر موفقیت ها برشمرد و بیان کرد: همدان جزء معدود استان هایی است که امسال سه پرستار نمونه کشوری داشت.

دکتر صفری ادامه داد: با توجه به فعالیت 70 بیمارستان تامین اجتماعی در کشور و حدود 43 میلیون بیمه شده، در استان همدان 730 هزار بیمه شده با 2 بیمارستان آتیه و غرضی با 300 تخت فعال داریم که از نظر دسترسی مردم به تخت فعال رتبه دوم کشور را داریم.

وی با بیان اینکه شرایط دسترسی مردم به تخت فعال در استان خوب است افزود: سال گذشته 50 تخت بیمارستانی به ضرفیت درمان استان اضافه شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان گفت: در حوزه جذب نیروی پزشکی و پزشک متخصص تلاش کردیم شرایط بهتری ایجاد کنیم و در اکثر رشته ها کمبود خاصی نداریم.

صفری با اشاره به کمبود پزشک متخصص در رشته رادیولوژی در بیمارستان دکتر غرضی ملایر بیان کرد: با توجه به زیرساخت ها و تجهیزات موجود در این بیمارستان، در حال پیگیری برای جذب پزشک و حل این مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرضی ملایر و آتیه همدان؛ بیمارستان های برتر کشور در مراقبت های پرستاری

غرضی ملایر و آتیه همدان؛ بیمارستان های برتر کشور در مراقبت های پرستاری