مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:102020-01-15بين الملل

اردوغان به احیای ظلم امپراتوری عثمانی در لیبی متهم شد


رییس پارلمان لیبی (مستقر در شرق) امروز (چهارشنبه) از کشورهای عربی خواست برای پایان دادن به مداخلات خارجی در امور این کشور شمال آفریقا نقش سازنده ای ایفا کنند و رییس جمهوری ترکیه را به احیای میراث ظلم امپراتوری عثمانی متهم کرد.

- اردوغان به احیای "ظلم" امپراتوری عثمانی در لیبی متهم شد رییس "پارلمان" لیبی (مستقر در شرق) امروز (چهارشنبه) از کشورهای عربی خواست برای پایان دادن به مداخلات خارجی در امور این کشور شمال آفریقا نقش سازنده ای ایفا کنند و رییس جمهوری ترکیه را به احیای میراث ظلم امپراتوری عثمانی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عقیله صالح، رییس پارلمان شرق لیبی (طبرق) که وابسته به خلیفه حفتر است، در سخنانی در پارلمان عربی در قاهره با بیان اینکه رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه از کدام میراث در لیبی صحبت می کند، وی را به احیای میراث ظلم امپراتوری عثمانی در لیبی متهم کرد.

وی تأکید کرد نیروهای مسلح وابسته به دولت توافق ملی به رهبری فایز السراج بر مساحت وسیعی از طرابلس کنترل دارند و نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی مأموریت خود را در آزادسازی پایتخت این کشور از کنترل این دولت کامل خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان به احیای ظلم امپراتوری عثمانی در لیبی متهم شد

اردوغان به احیای ظلم امپراتوری عثمانی در لیبی متهم شد