مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:152020-01-15اقتصادي

قیمت کالا ها زیر ذره بین دقیق ناظران بازار


معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد در جلسه تنظیم بازار این شهرستان بر تشدید نظارت و کنترل های دقیق قیمت کالا ها تاکید کرد.

- مرکز یزد، سید بهروز موسوی گفت: برای رصد و پایش بازار و نظارت و کنترل قیمت ها و تنظیم بازار به صورت متوازن از امروز گشت های مشترک با شدت بیشتری در سطح شهرستان میبد ظاهر می شوند.

خلیلی رییس اداره صمت شهرستان میبد هم اظهار داشت: نظارت بر فراورده های لبنی، جو، سبوس، گوشت قرمز و سفید و تخم مرغ از اولویت اداره صمت و دستگاه های ذی ربط است.

برپایی نمایشگاه بهاره در ایام منتهی به پایان سال به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و دسترسی مردم به کالای مورد نیاز با قیمت مناسب و برگزاری جشنواره سوغات در ایام عید در شهرستان میبد از مباحث مهم این جلسه بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد همچنین صبح امروز به صورت سرزده از اداره پست این شهرستان بازدید کرد.

وی در این بازدید و گفت وگو با تعدادی از ارباب رجوع، وضعیت خدمات رسانی و میزان رضایت مندی شهروندان از این اداره را جویا شد.

موسوی هدف از بازدید های سرزده از ادارات را ارزیابی وضعیت خدمات رسانی دستگاه های دولتی، نظارت بردستگاه ها و بررسی مشکلات ادارات خواند و گفت: دستگاه های اداری موظفند علاوه بر پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع، تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کالا ها زیر ذره بین دقیق ناظران بازار

قیمت کالا ها زیر ذره بین دقیق ناظران بازار