مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:302020-01-15سياسي

وجود 7 درصد گلزارهای شهدای کشور در گیلان


مدیرکل مسکن و گلزار شهدای بنیاد شهید کشور با بیان اینکه هفت درصد گلزارهای شهدای کشور در استان گیلان قرار دارد، تصریح کرد: سه درصد مزارهای شهدای کل کشور در گیلان است و 99 درصد گلزارها ساماندهی شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مسکن و گلزار شهدای بنیاد شهید کشور با بیان اینکه هفت درصد گلزارهای شهدای کشور در استان گیلان قرار دارد، تصریح کرد: سه درصد مزارهای شهدای کل کشور در گیلان است و 99 درصد گلزارها ساماندهی شده است.

خداکرم کولیوند امروز در نشست هم اندیشی با مدیران بنیاد شهید گیلان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: همه شهدا جایگاهی فراتر از انسان ها دارند، اما اخلاص شهید حاج قاسم سلیمانی به او عظمت خاصی بخشید.

وی تامین مسکن، ساماندهی گلزارهای شهدا و مناسب سازی شهری را سه ماموریت اداره کل تامین مسکن و امور گلزارهای شهدای بنیاد شهید دانست و افزود: استان گیلان رتبه سوم تامین مسکن و مناسب سازی شهری و رتبه چهارم ساماندهی گلزارهای شهدا را دارد.

مدیرکل مسکن و امور گلزارهای شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه هفت درصد گلزارهای شهدای کشور در استان گیلان قرار دارد، تصریح کرد: سه درصد مزارهای شهدای کل کشور در گیلان است و 99 درصد گلزارها ساماندهی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 7 درصد گلزارهای شهدای کشور در گیلان

وجود 7 درصد گلزارهای شهدای کشور در گیلان