مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 11:102020-01-15اقتصادي

افزایش اعتبارات کشاورزی شهرستان گرمی/ لزوم توسعه اراضی پایاب سد گیلارلو


اعتبارات بخش کشاورزی شهرستان گرمی از 800 میلیون تومان به 2 میلیارد و 140 میلیون تومان در سال جاری افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردبیل، علی بهشتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های کشاورزی شهرستان گرمی اظهار کرد: خوشبختانه اعتبارات بخش کشاورزی شهرستان گرمی از 800 میلیون تومان به 2 میلیارد و 140 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: به لحاظ استعداد بالقوه منطقه و وجود زمین های مناسب در بحث های سرمایه گذاری ضرورت هایی را برای این منطقه ایجاب می نماید تا اقتصاد کشاورزان منطقه تقویت و افزایش یابد.

فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون 2 هزار هکتار از اراضی دیم منطقه با صرف اعتبار بیش از 20 میلیون تومان با تجهیز به سیستم نوین آبیاری تحت فشار به آبی تبدیل شده است و امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی در راستای توسعه این مهم که در مقابله با خشکسالی و کمبود آب کشاورزی همواره نیاز شدید منطقه بوده اهتمام جدی داشته باشد.

وی به لزوم توسعه اراضی پایاب سد گیلارلو تاکید کرد و گفت: در سال جاری با همکاری های سازمان جهاد کشاورزی و تلاش مدیریت شهرستانی، 10 مورد از طرح های تولیدی کشاورزی در گرایش های دامداری و مرغ داری و فرآورده های لبنی که سال ها به صورت راکد و غیر فعال رها شده بودند فعال سازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبارات کشاورزی شهرستان گرمی/ لزوم توسعه اراضی پایاب سد گیلارلو

افزایش اعتبارات کشاورزی شهرستان گرمی/ لزوم توسعه اراضی پایاب سد گیلارلو