مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 12:402020-01-15اجتماعي

مناسب سازی ساختمان های اداری و بوستان های منطقه 4 تهران برای توان یابان


معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران از مناسب سازی و ایمن سازی ساختمان های اداری و بوستان های منطقه چهار برای تردد معلولان و افراد کم توان جسمی خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میکاییل علیپور با بیان اینکه یکی از اقدامات اساسی برای کمک به افراد معلول و جانباز، بالا بردن خدمات و تسهیلات معابر شهری و اداری برای تردد آنان است، افزود: به منظور تردد آسان معلولان وافراد کم توان جسمی و حرکتی در سطح منطقه، مناسب سازی ساختمانها و معابر، محلی، بوستان ها و پیاده روها با حذف زواید فیزیکی، همسطح سازی دریچه ها و نصب علائم هشداری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تجهیز ساختمان های اداری منطقه برای تردد آسان معلولان اظهار داشت: از نیمه دوم سال جاری بهسازی و نصب بیش از 80 مورد نوار علائم حسی در پلکان ها، ورودی ساختمان ها و درب های آسانسور، نصب روشویی معلولین، تابلو راهنما بریل، احداث رمپ و … در ساختمان های شماره یک و دو شهرداری منطقه چهار، ساختمان معاونت حمل ونقل و ترافیک، ساختمان ناحیه هشت و سرای محله حکیمیه اجرایی شده است.

علیپور در ادامه به تجهیز بوستان شهید کرد اشاره کرد و گفت: همچنین بوستان شهید کرد در ضلع شمال بزرگراه رسالت به مساحت بیش از 2800 متر مربع یکی از بوستان های منطقه است که با نصب 6 دستگاه ورزشی ویژه معلولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی ساختمان های اداری و بوستان های منطقه 4 تهران برای توان یابان

مناسب سازی ساختمان های اداری و بوستان های منطقه 4 تهران برای توان یابان