مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 13:562020-01-15پزشكي

کمک 2 میلیارد ریالی خیران به ساخت سالن بدنسازی در سبزوار


محمد کلاته روز چهارشنبه در نشست با مربیان باشگاه های پرورش اندام سبزوار افزود: این سالن در مساحت هزار و 200 متر مربع ساخته می شود که تاکنون فونداسیون آن با کمک 2 میلیارد ریالی خیران پایه ریزی شده و در مرحله نصب سوله قرار دارد.

وی ادامه داد: 40 باشگاه مجاز بدنسازی و پرورش اندام در شهر سبزوار فعال است که از این تعداد 9 باشگاه ویژه بانوان است و روزانه افزون بر 200 نفر در این باشگاه ها تمرین می کنند و در مجموع 9 هزار ورزشکار در این رشته ورزشی بطور منظم فعالیت دارند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام سبزوار گفت: این شهرستان یکی از قطب های رشته بدنسازی و پرورش اندام در خراسان رضوی است که علاوه بر کسب مقام های استانی و کشوری، یکی از ورزشکاران آن به نام علی خسروی پویا طی سال های اخیر قهرمان تک حرکت پرس سینه جهان شده است.

وی با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه افزود: سرمایه گذاری در حوزه ورزش نقش مهمی در گرایش جوانان به این حوزه و افزایش نشاط، سلامت روانی، جسمی و کاهش آسیب ها دارد.

وی ادامه داد: باشگاه های بدنسازی حق توزیع داروهای نیروزا ندارند و ورزشکاران باید مکمل های غذایی را از داروخانه ها تهیه کنند.

کلاته گفت: بازرسان مرکز بهداشت و درمان با همکاری اداره ورزش و جوانان برای جلوگیری از توزیع داروهای نیروزا وضعیت باشگاه های بدنسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2 میلیارد ریالی خیران به ساخت سالن بدنسازی در سبزوار

کمک 2 میلیارد ریالی خیران به ساخت سالن بدنسازی در سبزوار