مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 14:102020-01-15ورزشي

تالار وزنه برداری پارس آباد سال آینده تکمیل می شود


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال آینده زمین چمن فوتبال و تالار وزنه برداری شهرستان پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا برادران ظهر چهارشنبه در نشست با فرماندار شهرستان پارس آباد عنوان کرد: پارس آباد به عنوان دومین شهر بزرگ استان اردبیل ظرفیت و پتانسیل بسیار ویژه ای در حوزه ورزش داشته و بها دادن بیشتر به ورزشکاران مستعد این شهرستان می تواند نتایج ارزشمندی برای استان و ورزش منطقه در پی داشته باشد.

وی افزود: در شهرستان پارس آباد 12 پروژه ورزشی در حال احداث است که زمین چمن فوتبال و تالار وزنه برداری از پروژه های مهم این شهرستان محسوب می شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: زمین چمن فوتبال پارس آباد با هزینه کرد یک میلیارد و 350 میلیون تومان در حال اتمام بوده و برای به پایان رسیدن و تکمیل این پروژه نیازمند 800 میلیون تومان دیگر هستیم.

برادران یادآور شد: زمین چمن فوتبال شهرستان پارس آباد طبق قول پیمانکار این پروژه تا اردیبهشت ماه سال آتی به پایان خواهد رسید تا مجموعه تمرینی مذکور با اتمام دیگر برنامه های عمرانی و زیرساختی در اختیار جوانان ورزش دوست منطقه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار وزنه برداری پارس آباد سال آینده تکمیل می شود

تالار وزنه برداری پارس آباد سال آینده تکمیل می شود