مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 14:402020-01-15سياسي

شهادت حاج قاسم منطقه را تکان داد/ لزوم افزایش آگاهی مردم در مسائل حقوقی


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: ظن و گمان نزدیک به علم دارم که در سقوط هواپیمای اوکراینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی عصر امروز در دیدار با معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: باید در همه زمینه ها و همیشه چشم بینا و بابصیرت و همراه با شرح صدر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه با سایر مجموعه ها قابل مقایسه نیست، افزود: هیچ چیزی جایگزین قوه قضاییه نیست و این نشانه مسوولیت سنگین این قوه است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه احقاق حق و ابطال باطل در قوه قضاییه وظیفه این قوه را سنگین کرده است، بیان کرد: انتطارات از قوه قضاییه زیاد است چراکه این قوه در نزد مردم مرجع و مرکز برای احقاق حقوق است.

نورمفیدی با تاکید بر اینکه باید بر ای آگاهی بخشی مردم در خصوص اصول مسائل حقوقی تلاش شود، اذعان کرد: درون قوه قضاییه مهم تر از بیرون قوه قضاییه است.

وی تاکید کرد: آیت الله رییسی در آغاز فعالیت در قوه قضاییه مسأله مبارزه با فساد را مطرح کردند، کار مبارزه با فساد سخت است و باید جدی وارد میدان شد و باید کاری کرد مردم به این اعتماد برسند که مبارزه با فساد قابل تحقق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت حاج قاسم منطقه را تکان داد/ لزوم افزایش آگاهی مردم در مسائل حقوقی

شهادت حاج قاسم منطقه را تکان داد/ لزوم افزایش آگاهی مردم در مسائل حقوقی