مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 15:052020-01-15سياسي

فرضیه‎های مختلف درباره سقوط هواپیمای اوکراینی در حال پیگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام هادی صادقی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان، با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی و جمعی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: معاونت فرهنگی در سراسر کشورهای برنامه‎های مختلفی را اجرا می‎کند.

وی ادامه داد: حجم بیشتر امورات مربوط به درون قوه قضاییه است و افزایش سطح اعتقادی و اخلاق حرفه‎ای، تکریم ارباب رجوع و ترویج معارف اسلامی در میان خانواده‎ها و .

کارکنان قوه قضاییه را شامل می‎شود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه بخشی از وظایف ما معطوف به بیرون قوه قضاییه است، تصریح کرد: متأسفانه برخی اوقات سطح آگاهی‎ها و سطح رفتارهای مردم در جامعه مناسب نیست و در نتیجه آن قانون‎شکنی، ایجاد نزاع و دعوا و تضییع حقوق دیگران رخ می‎دهد.

وی با بیان اینکه بخشی زیادی از تشکیل پرونده‎های قضایی ریشه در فقدان آگاهی قوانین در بین مردم دارد، یادآور شد: آموزش و پرورش در تربیت اجتماعی دانش‎آموزان باید تلاش بیشتری کند و رعایت حقوق یکدیگر در عمل را به دانش‎آموزان بیاموزد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه گاهی اوقات در رفتارهای اجتماعی حقوق دیگران بر اثر ناآگاهی و عدم اطلاع از قوانین نقض می‎شود، بیان کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان در سراسر کشور در حال اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرضیه‎های مختلف درباره سقوط هواپیمای اوکراینی در حال پیگیری است

فرضیه‎های مختلف درباره سقوط هواپیمای اوکراینی در حال پیگیری است