مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 15:252020-01-15پزشكي

اشک و آه دانشگاهیان شیراز در آیین یادبود دو پرنده مهاجر پرواز 752


دانشگاهیان شیراز در این آیین روز چهارشنبه یاد و خاطره دکتر شریعه فقیهی متخصص پریودونتولوژی در حادثه سقوط پرواز هواپیما به مقصد کشور اوکراین و همچنین درگذشت دکتــر سیروس محمدی نژاد متخصص جراحی دهان فک و صورت که هر دو از اساتید پیشکسوت این دانشکده بودند را گرامی داشتند.

مشاور عالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین یادبود که در سالن شهید عابدی دانشکده دندانپزشکی شیراز برگزار شد شهادت هموطنانمان در کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری به مقصد کشور اوکراین را به عموم مردم ایران تسلیت گفت.

سید منصور کشفی شهادت دکتر شریعه فقیهی متخصص پریودونتولوژی در سانحه غم انگیز سقوط هواپیما را ضایعه ای تلخ برای جامعه دانشگاهی برشمرد که موجی از اندوه را به ویژه در دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز به همراه داشت.

وی همچنین فقدان استاد پیشکسوت دانشکده دندانپزشکی، دکتــر سیروس محمدی نژاد متخصص جراحی دهان فک و صورت را ضایعه تلخ دیگری برشمرد که طی روزهای اخیر رخ داد.

دکتر کشفی با ابراز همدردی با مردم ایران و خانواده های شهدای سقوط هواپیمای مسافربری به مقصد کشور اوکراین، از خداوند منان برای دو استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز علو درجات و برای خانواده های آنان صبر مسالت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک و آه دانشگاهیان شیراز در آیین یادبود دو پرنده مهاجر پرواز 752

اشک و آه دانشگاهیان شیراز در آیین یادبود دو پرنده مهاجر پرواز 752