مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 16:202020-01-15سياسي

شهادت سردار سلیمانی، پرده از چهره بزک شده استکبار جهانی و آمریکا برداشت


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با بیان این که شهادت سردار سلیمانی پرده از چهره بزک شده استکبار جهانی و آمریکا برداشت، - ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با بیان این که شهادت سردار سلیمانی پرده از چهره بزک شده استکبار جهانی و آمریکا برداشت، گفت: سردار در ابتدا قهرمان ملت ایران بود اما پس از شهادت قهرمان تمامی ملت های آزاده جهان شد.

حجت الاسلام محمد انوری در مراسم بزرگداشت شهدای 27 دی دانشکده فنی دانشگاه تبریز با بیان این که ملاک دینداری دفاع و ایستادن آحاد مردم یک جامعه پای پرچم حق است، افزود: شهدا همواره پیشرو و چراغ راهنما در عرصه های مختلف هستند و شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز این گفته را اثبات می کند.

وی با بیان این که حضور بی سابقه مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی پرده از حماقت دشمنان برداشت، اظهار کرد: دشمنان احمقی داریم، زیرا با تصمیم های نابخردانه و نابه جا باعث شدند عطر شهادت سردار تا مغز استخوان ما اثر گذارد و شاهد پای کار بودن ملت باشیم.

وی ادامه داد: شهید سردار سلیمانی تکلیف خود را با تمام مسائل روشن کرده و رفتار و منش و راهش نیز مشخص بود؛ تکلیف کسی که پای تابوت چنین شخصیت عظیم الشانی حاضر می شود نیز مشخص بوده و می داند که چه کار بزرگی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی، پرده از چهره بزک شده استکبار جهانی و آمریکا برداشت

شهادت سردار سلیمانی، پرده از چهره بزک شده استکبار جهانی و آمریکا برداشت