مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 05:552020-01-16پزشكي

ابداع یک مدل رایانه ای برای بررسی آسیب های مغز پس از سکته


پژوهشگران دانشگاه بوفالو ، یک مدل رایانه ای جدید ابداع کرده اند که به بررسی دقیق تر آسیب های ناشی از سکته در مغز کمک می کند.

- پژوهشگران "دانشگاه بوفالو"، یک مدل رایانه ای جدید ابداع کرده اند که به بررسی دقیق تر آسیب های ناشی از سکته در مغز کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه بوفالو، پژوهشگران یک مدل رایانه ای از مغز انسان ابداع کرده اند که می تواند الگوهایی از نقص مغز را شبیه سازی کند که نسبت به الگوهای کنونی، بسیار واقعی تر هستند.

این مدل جدید می تواند امکان نوعی شبیه سازی دیجیتالی را ارائه دهد که امکان آزمایش افراد مبتلا به سکته و آسیب های مغزی را فراهم می کند.

کریستوفر مکنورگان (Christopher McNorgan)، استادیار روانشناسی دانشگاه ایالتی نیویورک در بوفالو (UB) گفت: این مدل دقیقا با اتصال عملکردی مغز در ارتباط است و می تواند الگوهای واقعی نقص شناختی را نشان دهد.

از آنجا که این مدل، نحوه اتصال مغز را نشان می دهد، ما می توانیم آن را طوری به کار بگیریم که بینش های جدیدی را ارائه دهد.

ابداع این مدل بدین معنا نیست که ما یک کپی دیجیتال از مغز انسان داریم بلکه یافته های ما نشان می دهند که عملکرد این مدل، متناقض با عملکرد مغز انسان نیست و شاید بتواند به ابداع یک کپی از مغز نیز کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابداع یک مدل رایانه ای برای بررسی آسیب های مغز پس از سکته

ابداع یک مدل رایانه ای برای بررسی آسیب های مغز پس از سکته