مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 06:152020-01-16اقتصادي

گلستانی ها در مصرف گاز صرفه جویی کنند


با توجه به سرمای هوا باید مشترکان خانگی و صنعتی در مصرف گاز صرفه جویی  کنند تا شاهد قطعی گاز نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر هادی حق شناس، در سومین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی در سال 98 اظهارکرد: با توجه به سرمای هوا باید مشترکان خانگی و صنعتی در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد قطعی گاز نباشیم.

وی با اشاره توانمندی ها و ظرفیت های استان اضافه کرد: تقویت بخش خصوصی موجب اشتغال پایدار و رونق اقتصادی استان می شود و تلاش می کنیم با کمک دستگاه های اجرایی حمایت های لازم را از سرمایه گذاران داشته باشیم.

حق شناس گفت: ایجاد ارتباط ریلی مرز اینچه برون به سمت جنوب کشور از طریق گلستان و سمنان بیش از 500 کیلومتر مسیری حمل و نقل به سمت جنوب را نزدیک تر می کند و باید تلاش کنیم راه را برای حضور بخش خصوصی در این پروژه باز کنیم.

استاندار گلستان یادآور شد: دولت اهتمام ویژه ای بر حمایت از بخش خصوصی دارد و در این راه دستگاه های اجرایی باید تسهیل سازی لازم را صورت دهند.

حق شناس گلستان را بر اساس آمارهای مرکز پژوهش های مجلس یکی از پنج استان برتر کشور در امنیت سرمایه گذاری دانست و گفت: باید دستگاه های مصرفی نظیر برق و گاز در شرایط سخت اقتصادی حمایت های لازم را از تولید کنندگان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستانی ها در مصرف گاز صرفه جویی کنند

گلستانی ها در مصرف گاز صرفه جویی کنند