مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 07:002020-01-16سياسي

آیت الله هاشمی بازوی توانمند امام و رهبری بود


محمد هاشمی رفسنجانی در مراسم سومین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی، یاد و خاطره آن مرحوم و نیز سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

- محمد هاشمی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: به یاد مردی از دیار رفسنجان، قم، تهران، جماران و ایران گرد هم آمده ایم.

وی ادامه داد: مردی از جنس گفتگو و مردی که آفتاب بهاری در پیشانی داشت و قطب نمایی از جنس وحدت داشت که قلب ها را به قبله گاه اعتدال و دل ها را به سجده گاه آرامش و دست ها را به دریای وحدت گره می زد.

آقای هاشمی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی چهره ای ممتاز بود گفت: او بازوی توانمند امام و رهبری و زبان گویای انقلاب بود؛ او ابتکار و نوآوری را همواره با اقدامات شجاعانه و متناسب با اقتضای زمان و مکان بی هیچ پروایی انجام می داد.

مردی که خمینی کبیر درباره او گفت: بدخواهان بدانند هاشمی زنده است، چون نهضت زنده است.

وی اضافه کرد: در سوگ آیت الله هاشمی رفسنجانی به درگاه خداوند عرض می کنیم پروردگارا اگر تو تکیه گاه ما نبودی بسیار زودتر از آنچه که تصور شود فرو می ریختیم.

آغاز آیین بزرگداشت رحلت آیت الله هاشمی و شهادت سردار سلیمانیآیین گرامیداشت سومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله هاشمی بازوی توانمند امام و رهبری بود

آیت الله هاشمی بازوی توانمند امام و رهبری بود