مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 08:102020-01-16سياسي

تشریح محدودیت های ترافیکی نماز جمعه به امامت، ولی امر مسلمین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته شده برای نماز جمعه اظهار کرد: با توجه به این که برای این جمعه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین، - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، محدودیت های ترافیکی نماز جمعه این هفته تهران را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته شده برای نماز جمعه اظهار کرد: با توجه به این که برای این جمعه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین، در مصلی تهران برگزار می شود، پیش بینی می کنیم که حتماً خیل جمعیت و استقبال کنندگان برای حضور در نماز جمعه این هفته بسیار زیاد باشد.

وی افزود: به همین خاطر طبیعی است یکسری محدودیت های بیشتری را نسبت به جمعه های معمول در اطراف مصلی پیش بینی کنیم که ان شاءالله نمازگزاران بتوانند راحت تر و به آسانی دسترسی به محل نماز جمعه را داشته باشند.

رییس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: توصیه اول من این است که نمازگزاران از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، به ویژه مترو و اتوبوس های شرکت واحد چرا که دسترسی های خوبی هم شرکت اتوبوسرانی و هم مترو تهران برای مصلی تهران وجود دارد و می توانند به راحتی این دسترسی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح محدودیت های ترافیکی نماز جمعه به امامت، ولی امر مسلمین

تشریح محدودیت های ترافیکی نماز جمعه به امامت، ولی امر مسلمین